Kínából hozzák majd az akkumulátorokat a BYD szegedi gyárába
Hiába lettünk akkugyár-nagyhatalom, a dél-alföldi üzemben készülő elektromos autókba nem hazai gyártású, hanem importakksikat szerelnek.
Hiába lettünk akkugyár-nagyhatalom, a dél-alföldi üzemben készülő elektromos autókba nem hazai gyártású, hanem importakksikat szerelnek.
Egy olyan piacon, ahol egy hónapban közel 1,8 millió személyautó került forgalomba.
Alapvetően nem szól rosszul, csak hát a tudat.
Az üzemek kihasználtsága nagy szórást mutat, főleg az EV-ket gyártó egységeknél jelentős a termelés visszaesése.
A három éve alapított texasi székhelyű akkumulátorfejlesztő Group1 bemutatta a világ első kálium-ion akkumulátorát egy 18650-es hengeres akkumulátorcella formájában. Az innováció megoldja a lítium-ion akkumulátorok számos problémáját.
A Samsung 2027-ben kezdené meg a saját fejlesztésű szilárdtest-akkumulátora tömeggyártását, melyek első körben a szuperprémium elektromos autókba kerülhetnek bele.
Náluk is szembe jött a realitás, nem mindenki akar még villanyautózni.
Megérkezett a teljesen új Audi A6 e-tron villanyautó, melynek S6-os csúcsmodellje 550 lóerős összkerék-hajtással bír.
Megkezdődött a tisztán elektromos és lágyhibrid hajtásláncokkal gyártott olasz szabadidő-autó itthoni forgalmazása.
A GreenGo autómegosztó szolgáltató nemrég elektromos családi SUV-kkal bővítette a flottáját. Kipróbáltuk, milyen az új modell.
A vadonatúj A6 e-tron azoknak való, akik nem igazán szimpatizálnak a Q6 e-tron SUV karakterével.
A német gyártó szerint az elektromos autókra történő átállás a korábban tervezettnél több időt vesz igénybe.
Spanyolország tűnik a befutónak, de cseh és magyar helyszínekben is gondolkodik a kínai SAIC első európai gyárához. Az egyelőre feltételes módban létező uniós villanyautóvám legdurvábban a SAIC-ot érinti.
Az igen komoly leszorítóerőt produkáló Xiaomi SU7 Ultra hatalmas teljesítménye mellé relatíve alacsony tömeg társul.
Míg legendás elődjét számos egymástól igen eltérő motorral szerelték, addig a vadonatúj Mercedes One-Eleven tisztán villannyal és retró húrokat megpengetve repít előre és picit vissza az időben. Rögtön azt is vázoljuk, hogy miért van négy helyett nyolc kereke.
Azt hihetnénk, hogy autómegosztó szolgáltatást csak magáncélra vesznek igénybe a felhasználók, pedig a carsharing megoldást jelenthet azoknak a vállalkozásoknak is, amelyek nem szeretnék, hogy több millió forintnyi tőkéjük álljon cégautókban. Cikkünkben erre mutatunk egy hazai példát.
A hatalmas Cadillac Solleiben négyen kabriózhatnak a legnagyobb csendben és kényelemben.
Sokan másolnák a Tesla sikerét, ám ez egyelőre csak a kínai riválisoknak sikerül, az amerikai startupok a kanyarban sincsenek.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a gyakorlatban az Audi Q e-tron vadonatúj belépőszintű modellje.
Zseniálisan alacsony légellenállás, relatíve alacsony tömeg, újfajta akkumulátor, illetve gombát, kaktuszt és bambuszt felvonultató utastér. Kipróbáltuk az egyetlen példányban létező, igen sokat ígérő Mercedes Vision EQXX elektromos prototípust.