Megmutattak valamennyit a visszatérő Ford Capriból
Sportos crossoverként jellemzi a gyártó.
A Hyundai Inster egy egyedi külsejű apró elektromos autó, mely nyomott áron kínál akár 355 kilométeres hatótávot.
A májusi eladásai közel felére estek vissza a tavalyinak.
Néhány dolláros haszonért tudnak komoly károkat okozni.
Négy hónapja indult a program, 3900 jármű megvásárlására pályáztak eddig, de a 30 milliárdos keret fele még megvan.
A zöld rendszám és a kapcsolódó kedvezmények megvonása a konnektoros hibridektől nemcsak Magyarországon van napirenden, és a cikkünkben megszólaló szakértő szerint szakmailag is támogatható.
Az állami támogatások mértéke a 2009 és 2023 közötti kínai EV-eladások értékének közel 19 százalékával egyenlő egy új tanulmány szerint.
Az olcsó kínai elektromos autók elé útakadályokat állított az EU, ám azokat az unión belüli gyártással ki lehet kerülni, ahogy a BYD is teszi.
Jens Bühler, a Mercedes magyarországi ügyvezető igazgatója szerint a gyár jelenlegi 4500 munkahelye megmarad az átállástól függetlenül, sőt, az új gyáregységekbe több ezer főt fognak felvenni.
A lehetőségre le is csapott a koreai Samsung SDI.
Kanada követheti az USA és az EU példáját.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
A Neue Klasse platformra épülő M-es villanyszedán mozgatásáról négy motor gondoskodik majd.
Bevetették a oltólándzsát is, amellyel át lehet szakítani az akkumulátorok védőborítását.
A helyi rendőrök immár zéróemissziós, platós járgánnyal is tudnak járőrözni.
A triplamotoros F-150 Lightning SuperTruck hamarosan a Pikes Peaken villantja meg őrült teljesítményét.
A Renault 5 E-Tech szupersportos verziójaként debütált az Alpine első villanyautója – alaposan körbefotóztuk.
A háromféle változatban támadó megújult Audi e-tron GT akár 2,5 másodperc alatt képes felpattanni 0-ról 100-ra.
Az EU kínai importvillanyautókra kivetett védővámja valójában enyhének tekinthető, a legtöbb gyártó részvényárfolyama emelkedett a vámbejelentés nyomán. A vámok alapján úgy tűnik, az EU arra akarja ösztökélni a kínai gyártókat, hogy Európában termeljenek.
A Kínában gyártott Lotus Emeya akár több, mint 400 kW-os töltési teljesítményt is képes felvenni.